DLG InterMarketing este parte a DLG e.V. (Societatea Germană pentru Agricultură), una dintre organizațiiile lider în agricultură și industrie alimentară, înfiinţată în anul 1885, cu peste 30.000 de membri în întreaga lume: producători, furnizori de echipamente și input-uri pentru agricultură, procesatori de produse agricole.
Misiunea DLG o reprezintă promovarea progresului tehnic și științific. Prin proiectele și activitățile pe care le desfășoară, DLG stabilește trenduri și impulsionează progresul, în Germania și la nivel mondial. DLG asigură transfer de know-how și de experiență, din etapa de planificare strategica și până la aplicarea în practică.
Activități principale:
- Colectare de date, transfer de cunostințe și experiență practică;
- Testări de mașini și input-uri agricole, testări de produse alimentare;
- Organizarea de târguri internaționale dedicate agriculturii și industriei alimentare, în peste 20 de țări. DLG e.V. este lider mondial în organizarea de evenimente în domeniul agriculturii, în portofoliul său aflându-se AGRITECHNICA – cea mai mare expoziţie de maşini agricole din lume şi EuroTier – expoziţia lider mondial în zootehnie.
Centru de Testări DLG pentru maşini, echipamente agricole şi inputuri
Centrul de testări DLG, din Groß-Umstadt, oferă fermierilor informații care reprezintă un important sprijin în luarea deciziilor, atât la nivel de investiție, cât şi pentru folosirea acestora în practică.
DLG Competence Center Agriculture
Peste 3.000 de experți voluntari își aduc contribuţia prin know-how în cadrul comisiilor și a procedurilor de auditare a calităţii.
Expoziţii
Expozițiile DLG reprezintă platforme optime pentru prezentarea inovațiilor, a produselor, metodelor și serviciilor moderne și pentru promovarea unui dialog intensiv..